Thursday, November 30, 2006

Tak sudah2 dgn cream caramel nya...

Everytime nak balik kampung hubby, sure aku macam ni.. terkejar2 masa.Sebab apa? Sebab aku suka buat keje last minute la, that's why. Baru sibuk nak kemas baju, nak iron baju. Dah tahu terkejar2 dok ber blogging plak ek? Hihihi..suka ati aku la. Thrill ni buat di saat akhir, nanti kul 2am baru le aku nak tido pun.. takpe, besok aku masuk opis lambat sket sebab kena be on standby sampai 7pm..

Yg buat aku penat ni sebab aku kena buat cream caramel tadik..tak sudah2.. coz this time balik, adik hubby ada kat kampung bercuti and she really like it. Dlm previous blog post ada tulis pasal dia balik bercuti dari Sabah. Ni dia dah pesan suruh buat lagi untuk dia makan this weekend. Will be coming back to KL with us on Sunday as her flight back to Sabah is on Monday, night I think. Heheh aku tak tanya pun lagik..buatnya flight siang sapo nak ngantor gi LCCT tuh? Daddy ku le jadik mangsa :P.

Eden bukan buat satu jek tau cream caramel tu..buat dua! "Takkan nak layan adik ipar je kut? Adik sendiri camner??" Aik? Macam ada suara sumbang jek tuh? Eheehe, memandangkan dia (read:Tiyah) dah belikan beg yg lawa utk aku, aku buat la lagik satu untuk rumah ni. So , satu untuk Pahang, satu untuk Kelana Jaya..fair and square yek? Dgn hidung sok sek sok sek and coughing, aku buat gak le. Padahal baju pun tak kemas lagik.

Kat kawasan rumah aku ni dah start nampak banyak khemah naik.. dgn weddingnya dgn open housenya yg tak surut2.. meriah orang Malaysia nih kan? Till the next blog. Have a nice weekend everybody, enjoy your Friday!


Taken from an email sent by a dear friend.. cute :)


6 comments:

aishah badaruddin said...

mcm tingin je nak rasa caramel tuh.. nanti kalau dtg breakfest kat sini.. bawak la sepotong dua.. ehehe just kidding :)

Anonymous said...

Heheh jgn malu2, kalau betul2 ngidam nanti cakap ek, akan diusahakan :P

Anonymous said...

amy...thanks for the recipe! came out great & sedapppp. nanti ada masa aku nak buat lagik..heheheh
siap bawak office tuh promote ;)

Amy said...

Bagus..bagus..suka aku anak didik aku berjaya ni..Intan pun cakap dia buat jadik..
Hari ni aku buat yg Amway punya.. belum rasa lagi...rupa nampak ok.. nanti aku update ko eheh

Anonymous said...

how much amway punya tuh?

Anonymous said...

korang nih...apa kata kalau buat tu huluq2lah skit kat aku?hehe sian kat aku tau heheheh emm cam best je ada blog sendiri n leh comment ehheh