Wednesday, December 20, 2006

I can't wait for the weekend..

Work has been very demanding today..

Balik keje tadi, lepas Maghrib , start cutting the cabbages and carrots for coleslaw. I need to bring it tomorrow for the pot luck. Aku dah rasa..rasa cam sedap la. But I know tomorrow, somehow sure ada yg nak comment la, itu la ini la. Wutever la kan? Masuk telinga kanan, keluar telinga kiri jek. Part yg seronok sbb mama dgn Tiyah tolong aku potong cabbages tu..mind you, this is for 25 people ok, so I really needed some help to cut the vegetables. Naper aku cakap seronok? Sebab dapur tu kecoh gila dgn suara mama, Tiyah and aku. Tu belum kira mama ngan Tiyah dok nyanyi lagu tah apa2 tah. Bawah ni gambo coleslaw which doesn't look appealing. Berbuih sbb baru lepas gaul ni. Second gambo the present that I bought for a guy in my department for the exchange gift ceremony tomorrow.


The coleslaw yg still berbuih hihihiiii


The handkerchief wrapped in Santa Claus gift wrapper

Well, I can't wait to see my present tomorrow :). As of now, I'm going straight to bed. I'm mentally tired!! I can't wait for the weekend, although I need to come to office this Saturday. Erghh..don't ask.

p/s My office colleague ingat aku bancuh sendiri coleslaw dressing tu, padahal I just bought two bottles of Lady's Choice Coleslaw dressing, tuang and voila! Siap. Malas aku... syttt! :p
Life is short, make it simple, betul dak?

I miss my nephew, Adam.. rindu sangat!

3 comments:

Anonymous said...

amy...ko nih rajin betul lar memasak. apa kata ko masak best2 pas tuh jemput kitorang datang rumah makan. cream caramel jgn lupa plak...mesti best tuh hehehhe ;p

Anonymous said...

alamak hiemash.. aku baru nak cakap menda yg sama...heheheh

Amy said...

Rajin?? Hiemash, that is an understatement of the year tau! Kalau org yg rajin masak, dia bawak coleslaw ke pegi pot luck? Sure masak best2 tunjuk skill...aku? Ambik yg mudah jek dan tak yah bangun pagi2 siapkan..bijak dak? Bukan bijak, malas! :P
Buat makan2? Rumah pun tak siap lagik Hiemash..ni numpang duduk je ni..

Konot - Amboi..cubit pipi tu kang!