Friday, January 20, 2012

Ombak rindu photos

Sesuai kut rasanya kalau aku mula menulis balik dgn backdated entries dari awal December, kan? Just to get if off the way sebab dah ada pictures2.

Remember my previous entry that I went to watch Ombak Rindu with my friends? Baru last week Shareen upload gambar kat FB, so dah minta izin dia nak tempek kat blog aku. Looking back at all the pictures membuatkan aku teringat yg I really had a good time with them. It's funny that over the years, there are still friends who stick by me sampai sekarang, and ada jugak yg dulu tak rapat sangat but we are closer now, to the point yg aku rindu bila lama tak jumpa. Things changed, I changed. My priorities changed too. My definition of friendship pun changed, I guess. Tak kuasa dah nak cuba memuaskan hati semua pihak, I would rather appreciate people who are around me now, as much as they appreciate me.

Thanks for being a friend, ladies. Mowahs

Dapat ambik gambar dgn kadbod jek lah haha

Sempat suruh sorang brader ni ambik gambar lepas movie..hihi sengal we all.

Ambik gambar kat restroom Parkson rasanya..lawa la.
Dinner at Delicious sambil buat review pasal Ombak Rindu :P
Till later!

No comments: