Monday, November 25, 2013

Hello, hello.

-->
Salam pada yang masih membaca..Lama sungguh tak update. Rindu sgt kat blog ni dah sebenarnya. Tempat utk aku bebas berkata2..cewah. Banyak benda nak bercerita tapi banyak juga obstacle seperti FB, Candy crush dan online tv series haha. Tak masuk dgn buku2 cerita yg belum bersentuh. Pasal Perhentian Island pun aku belum cerita. But that can wait.

This time just nak update yg En Zul dah bertukar kerja since 1st November hari tu. Kerja biasa je jugak TAPI akhirnya dia dah kerja normal. YESSSS. Happy tak terkata. And jarak dari rumah ke office dia hanya dlm 10 minutes, tapi dia kena travel2 gak la dlm KL, Klang, Putrajaya..dia tak stayput in the office. But by the time aku sampai rumah 6.30 tu 95% of the time dia dah ada kat rumah maka aku pun jadi takde mood sgt nak stayback kat opis. First week tu rasa janggal jugak bersiap2 pagi sesama kan. Then tetiap malam ada je kat rumah..mau tak jakun weh sejak kahwin 2003, aku dah terbiasa dgn dia yg kadang2 takde kat rumah. After 10 years gitu.

Now dah adapt sket tapi aku masih kurang rajin nak masak..kitaorg pikir2 baik terus makan kat luar or beli bungkus je sbb berdua je. Kadang2 aku beli barang basah beria tapi tak sempat masak la, letih la last2 buang je bila dah tak elok. But benda2 asas cam udang, fishcake, ayam sikit tu ada lah dlm peti ais bila rasa nak makan nasi goreng or lauk2 simple tu kan. Lagi satu bila dah aku masak lauk malam, memang secara automatic nak masak nasik dan makan. So nak cuba ler kurang2kan.

The downside of it is dah takde la org yg boleh standby kat rumah if Astro/TM ke nak dtg baiki apa2..nak suruh tukang potong rumput datang ke. Dulu sebab bila shift malam Zul ada kat rumah time siang boleh gak la buat2 benda ni kan. But small matter je tu, boleh dipikirkan. Ok stop sini dulu. Nanti sambung lagi dlm masa terdekat, insyallah.

1 comment:

qamrana said...

Iron Man Sega Genesis - Titanium Prices, Price, and Release
Sega Genesis. revlon hair dryer brush titanium The Terminator (Sega Genesis) game titanium cookware was released in 1988 and ceramic vs titanium the game titanium white fennec became popular among collectors and titanium bracelet collectors.