Monday, December 08, 2014

Setahun berabuk!

Assalamualaikum pada yang masih membaca (aku rasa takde dah!)

Serious lama tak jenguk blog sendiri..ni pun sebab nak carik gambar2 lama biasalah bila dah masuk bulan 12 mula hati berbunga2. Poyos. Anniversary tahun lepas pun tak update pun walaupun hanya pergi ke Sepang Goldcoast. Nice place. Insyallah akan ku cari masa utk update. I really miss writing here.

This year's anniversary insyallah heading to an Island kat Southern Malaysia. Since booking penuh, we'll start the celebration earlier, and coming back to KL on our aniversary day this Saturday. Moga selamat pergi dan balik dan dipermudahkan perjalanan. Amin. Kalaulah dapat melencong pergi Hello Kitty town kan best tapi takde maknanya En Zul nak melayan perangai kebudak-budakan bini dia ni. Jadi berangan je la.

Ok, got to go. Here's hoping for another update soon. Chow.

7 comments:

aisha said...

Hiiiiiiiiii!!!!!!
rindu la..

Kak Amy said...

Hiiiii Sha..I miss reading your blog too hehe. Lama gila tak bukak blog and baca. Saya masih ingat yer janji saya utk ajak awak and Sad dtg rumah. Tgh susun jadual ni. Anything I let you know ok dear?

aisha said...

Hahah kak amy ni mesti Salah sha dah ni.. Bila masa lak saya Ada blog akak amy ku.. Ish ish..

Amy said...

Ok ok salah Sha ler pulak hihi. Sowie birthday girl!

FicHiEk said...

ada je org nak baca amy.... keep update kay...hehheheheh

Arena said...

Mana update mokcik oi? Manerrr? Aku dah buat ok update langkawi. Sila update pulau sibu pulok. Detail2 takmo letak gambar jek sebab gambo dah tgk kat FB. ahahah harass dia.. Harass dia.

Amy yg kerja Sabtu (terpaksa) said...

Nak update tapi ko tengok kan emosi tak baper stabil kat FB pasal kerja. mmg nak membebel sgt kat dlm blog. Ni dah sampai peringkat bawa kerja balik sampai sambung buat till 4am! nak update blog guaner. nanti 29/12 onwards aku cuti panjang mmg aku update, kalau cuti tak kena caras dgn boss la. Fighting!