Tuesday, September 15, 2009

5 more days to Syawal

5 more days to Syawal..Alhamdulillah masih berpuasa, belum bejot :P, just a matter of time kut. Preparation korang camner? Baju raya aku 2 pasang, beli kain last year, Mama dah jahit. Mentua pun bagi lagi sepasang masa balik hari tu, tapi tak sempat dah kut jahit, mana ada tailor nak dah. Mama pun busy.

Tiyah came back from Umrah last Sunday. Alhamdulillah takde batuk2 or what not. Hari ni baru dia masuk keje, semalam jetlag lagi. Aku tepon pun asyik tido je :P. She bought me a nice jubah, and some other goodies. Tonight she'll be coming over to my house to bake her fav cornflakes biscuits and will then spend the night at my house since B pun keje malam.

Full betul schedule minggu ni, besok buka puasa rumah Abang to celebrate his birthday yesterday, and lusa will be going to the airport after Iftar picking up SIL from KK and then meeting up Intan Lily, insyallah, who will be going off to UK to follow her husband to further PHD (Intan, aku call no ko asyik off je..call me pleaseeee).

Raya ni macam biasa, pagi di KJ sembahyang Raya, and lepas salam2 will go off to Pahang. Will be back maybe by 4th day of Raya, jemputla ke rumah. Call dulu ye, kalau takde nombor aku, email ke milia_zul77@yahoo.com. Wah complete gitu. :)

So, kat sini nak minta maaf kalau pernah menyinggung perasaan sesiapa thru my writings or thru our conversation. Have a blessed Syawal and please drive carefully, ingat orang2 tersayang :).


Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.

11 comments:

cpj said...

amy! aku siap on 2nd round ko 1st round tak posa pun lom lagik! i is sooo jeless!

slm aidilfitri n maaf zahir batin!

Amy said...

Baguihla tu Pijah..tu tandanya subur heheh.. about time je aku ni lagi sehari dua, sbb hari tu pun aku ngam2 habis sehari sebelum posa. Lagi sket kena ganti lagi baguih. selamat beraya di KL (kan?)takde jem..bliss!

Nomee said...

Selamat hari Raya Amy. Mohon ampun maaf zahir & batin. Moga jumpa lagi lepas cuti raya nanti. Enjoy your balik kampung.

Amy said...

Nomee - Mekasih..meh la dtg beraya rumah aku..hari raya ke lima onwards aku ada je kat bkt jalil tu

Linda said...

Selamat Hari Raya Amy, maaf zahir batin..

Drive Safe! Ingat orang tersayang...

Amy said...

Linda - Same to you :), kalau free meh la dtg beraya, will be back to Bkt Jalil on 5th day Raya

Norliana Abdul Rahman said...

amy, slamat hari raya to you and family!. aku nak dtg raya umah nko bley? aku bagitau advance ni ko masak sedap2 eh?

wanshana said...

Dear Amy,

Selamat Hari Raya to you, too, and Maaf Zahir Batin.

Bestnya balik kampung Pahang...I ni kampung bebudak ni satu kat PJ, satu kat KD. Kesian betullah kat they all :( Tak dapat merasa beraya kat kampung for real.

Have a safe drive to Pahang and back. Enjoy your raya to the max with your loved ones! :)

Amy said...

Konot - Same to you. Bleh, dtg je. Call me first which day u wanna come, aku goreng mee je la..aku mana pandai masak weh hehe

Kak Shana - Thanks Kak Shana. Enjoy your Raya!

Zetty said...

dah bejot lom?
ni menjelang sehari sebelum syawal...aku pun belum bejot beb! cemerlang haha.

Amy said...

uwaaaaaaaaaa..dah! dah hari ke 3. So nampak gaya ganti 4 hari la..ok la tu..