Wednesday, December 27, 2006

Saya happy hari ni..


Hari ni rasa langit sangat cerah..happy :P.. naper?

.... journey to office is so peaceful. I'm not going to elaborate..yg tahu, tahu la :P

.... walaupun berkilo kilo keberatan kotak yg diangkut masuk store hari ni dan kaki rasa sungguh kejang, tapi happy sbb office peaceful

.... my ex colleague in Maxis, Azlan drop by to see me and have lunch today. He was my best friend kat opis dulu, in my team. Makan sama2 every day and ngeteh malam2 sama2. Bila masing2 dah kahwin, jarang dah jumpa. Tadik borak tak ingat dunia, and kutuk mengutuk each other. I teased him about wearing a yellow tie and driving a yellow hilux..kelakar jek. Sian adik aku pakai baju kurung kedah and struggling to climb the hilux. Good thing I wore pants today.


.... my sis in law drop by and bring Adam to my house today. Although it's only for 10 minutes, jadik la..coz I really miss this nephew of mine. But he's a bit cranky at first sbb baru bangun tido. He had gained weight, lenguh dukung dia. And gigi pun dah tambah 2. Yeay, now Adam dah ada 10 gigi :) ..rambut pun dah lebat. *clap*clap*


.... dapat tahu ada bowling free kat Cineleisure after reading
Cik Pijah's blog. Nak ayat hubby ajak pegi tomorrow night, dah gian dah ni. The last time we went for bowling was months ago.

Sesapa yg dah start cuti, selamat bercuti.. I'm gonna start my leave this Friday. So besok last. Sapa yg pergi bercuti ke pantai2, just be extra careful ok? And have safe journey, Selamat Raya Haji.

3 comments:

reenazack said...

kakak,
cineleisure bowling tu free till mid jan 07 jek..better grab the chance while they r still on testing period..hehehehe (insider info..maklumla company nyer project)..

happy new year sis..

hugsnkisses

Amy said...

Ye ke? Dlm promo said sampai 31 Dec, tengah frust ni sbb hubby tak dapat dipujuk utk pegi malam ni, dia kena keje till 11pm..and tomorrow nak balik phg dah for raya haji..if till mid Jan, then sempat la lagik! :P Jom dek, then after that we go eat meatball in IKEA and see whether they still have your fav paru macam air tu ehehe

Amy said...

Duh! Salah eja laks..nak cakap "Macam hari tu" jadik air tu plak. :P