Tuesday, December 11, 2007

He's finally here


Yup! My new nephew has finally arrived at 8.15am today.. yippee!

Tapi Angahnya belum dapat tengok lagi sbb habis keje 8pm, and visiting hours dah habis.

Hopefully baby sihat dan boleh kuar besok and Angah boleh gomoi puas2! Dah tengok muka dia dlm handphone mama.. gebunya pipi, siap la Angah cubit2 nanti.

The name? Aqiff Iman. Not too sure on the spelling though. Aqiff means devoted. Insyallah. Kakak ipar pun alhamdulillah sihat. I love you, Intan :D for bringing these two wonderful boys into the world, Adam and Aqiff.

Sian gak tengok Adam hari ni, nampak lost sbb mummy dia takde kat rumah. Lepas keje tadi, aku tanya dia 'Mummy mana?' He answered 'Mummy sakit' sambil buat muka sedih. Tapi bila tanya boleh ambik baby tak, terus dia pukul aku..sakit tau, kuat betul memukul.


9 comments:

Anonymous said...

Akak, congrate dah jadik makcik lagik skali lagik.. ooppss.. auntie... hehehehe.. slamat bermesra-mesraan dgn new born niece.. jgn lupa abang dia lak.. karang jeles..

aishah badaruddin said...

congrats amy dpt anak buah lagi.. aku je la yg still menunggu my first anak buah ni.. due date patutnya hari ahad lepas 9/12.. nak tunggu hari ni kot tarikh best sikit.. 12/12

Anonymous said...

Hihihi,
best tau dpt anak buah baru. I'm gonna get another one in January. best..best..
~arena

Norliana Abdul Rahman said...

congrats amy!! syiok eh ada ramai budak2 comel nih!! meriah idup!

di.di said...

congrats amy!! nanti bleh kawan ngan abang akim.. :P

muadzlife said...

sonoknya.. dapat baby baru...gomoi jgn x gomoi...dah besau nnt x sempat dah..

Amy said...

Sha - Dah puas dah dukung Aqiff tadik, syiok sungguh pegang pipi baby yg lembut dan gebu. Adam dah start jealous tengok semua dok cium baby jek! Ces..

Aishah - Keluar la nanti tu. Bleh la geng dgn Aqiff lahir bulan 12. First anak buah side ko ke Achik? Side aku, Aqiff ni anak buah yg ke 6. Side hubby baru ada 3

Che Na - Memang best. Tapi lagi best kalau ada aku punya sendiri, hmm tah la bila *control, control emosi ni*

Konot - Ha'ah. Bila tah aku nak dpt yg sendiri punya Konot...

Zal - Hhhehe bleh, bleh geng dgn Abg Akim pastu suruh depa pi buli Atin dgn Ayin, anak buah Cik Pijah hahhaha..

Muadzlife - Hey, thanks for dropping by. Dah puas dah gomoi2 pipi dia yg merah tuh :D

Uwaaaaaaaaaaaaaaa, I want one!!!!

Anonymous said...

kakak,
my nephew is born on 12/12/07.. lega aku dia lahir before aku gi singapore malam tu.. kalau tak mampos adik aku ungkit cite aku takde masa dia beranak.. ahmad faheem nama diberi..

p.s. tu yg dok tanya harga crocs sandal tu berapa.. nak compare harga kat spore.. 012 tarak roaminglak..tu yang tak ingat hp no kak dilla..hehehe

Amy said...

Aje - Then Aqiff dgn faheem beza sehari je kan? Hey, you should have asked me kak dilla's number le time tu. Lepas ko tak reply, aku assume ko ada no kak dills and sms her plak. So beli ke dak crocs? Kaler pink? :P