Wednesday, December 19, 2007

Selamat Hari Raya Haji


My favorite boys


Selamat Hari Raya Haji


Selamat bercuti sakan.. drive safely and take care!


*The writer will be on leave till end of the year, with the option to come back to work on 26th Dec for a day. I'm sure if you really know her, you'll know whether she'll be going to work or not! :D

7 comments:

neomesuff said...

Shelamat Raye haji 2u2!!!!
Biar lambat asalkan selamat ;-)

aisha said...

akak.. mat raya.. kalu akak slamat menempuh jln ke pahang,bgtau saya.. journey saya bermula mlm karang..by the way, rasa nyer akak ni akan terus bercuti sampai ke ujung tahun kan? kan? kan? kan? kan?

aishah badaruddin said...

slamat hari raya qurban amy..

Amy said...

Kak Nomee - Enjoy the holiday kak. Tak bawak bebudak tu pegi mana2 ke?

Sha - Akak pun balik malam ni la. Kalau nampak akak dlm keta kat Karak nanti, lambai la yek? Hik hik..pasal dtg keje ke idak tu.. tunggu je la nanti..isk isk Sha tak tau lagi ke kak amy ni workaholic? :P

Aishah - Ingat ko cuti dah hari ni. Ada buat rendang ketupat gak ke?

Inn said...

Selamat hari raya dear! ENjoy the holidays. Rehat2 skit. U worked hard all year.

Mas Rahim said...

bestnyee amy ko cuti lama! heeheehe shian aku x leh cuti..isk isk..anyway, Happy holidays & Have a nice journey!

Amy said...

Inn - Thanks bebeh.

Kodeng - Aler ko kan kat tempat keje baru. Normal ah tu..cuti pun aku lepak kat KJ je, lakinya bukan cuti pun. Agak2 ada lapang balik keje meh ah singgah KJ dulu sebelum balik Puchong kita minum2..nak pulang buku ko ni :P